طراحی و مهندسی

طراحی و مهندسی با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و متنوع بودن خطوط تولید از ارکان اصلی این شرکت احتساب میگردد. خطوط تولید با توجه به نیاز و درخواست مشتری و با دیدگاه پردازش شده مهندسی، جانمایی، طراحی و ساختار سازی می‌گردد. تغییرات مستمر در تکنولوژی ممکن است باعث ایستایی و مرگ تدریجی یک شرکت گردد. این شرکت واحد طراحی مهندسی و تحقیق و توسعه خود را در تجربه چندین ساله متمرکز نموده و تنوع طرح‌ها و تغییرات ایجاد شده در خطوط تولید و ماشین‌آلات موید و گواه بر این موضوع می‌باشد.
در صنعت، مهندسی ساخت در واقع پل ارتباطی واحد تحقیق و توسعه ( R&D ) و تولید می‌باشد که بایستی پیاده‌سازی، سازماندهی و با عزم راسخ مدیریت در شرکت صورت پذیرد.
بنگاههای صنعتی موفق آنهایی هستند که بتوانند بطور مستمر به تحقیق و تولید دانش بپردازند و آنرا در سراسر سازمان و مشتریان خود توزیع نمایند.
از ویژگی طراحی خطوط تولید و ماشین‌آلات این شرکت، رعایت اصول مهندسی بر اساس استانداردهای جهانی و استناد به آن، استحکام و مقاوم بودن در مقابل ارتعاشات، ظرافت و رنگ آمیزی بهینه، رعایت اصول بهداشتی طبق قوانین حاکم در سازمانهای ذیربط ، مصرف ایده‌آل انرژی، دسترسی و بهره برداری آسان، اتوماسیون موثر و استفاده از تکنولوژی برتر در ساخت می‌باشد.
امروزه واحدهای تحقیق و توسعه شرکتها به تنهایی نمی‌توانند نیازهای نوآورانه مشتریان را پاسخگو باشند و بایستی با ارتباط صحیح با شرکت‌های همکار مبدع هر تجهیز و یا خط تولید در سطح جهانی هدف اصلی را بر شکل‌گیری یک محصول خوب و با کیفیت و اساس نیاز جامعه پایه ریزی نمایند. علم و توسعه در انحصار هیچ شرکتی به تنهایی نبوده و یک محصول خوب بر اساس تفاهم، کارشناسی و مسئولیت پذیری یک شرکت ارائه میگردد.
این شرکت قادر است خطوط تولید درخواست شده را کارشناسی کرده و پس از آن به نحو مطلوب ارائه دهد و این از ویژگی های متمایز شرکت شهاب گستر خاوران می‌باشد.


طراحی و مهندسی

طراحی و مهندسی با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و متنوع بودن خطوط تولید از ارکان اصلی این شرکت احتساب میگردد. خطوط تولید با توجه به نیاز و درخواست مشتری و با دیدگاه پردازش شده مهندسی، جانمایی، طراحی و ساختار سازی می‌گردد. تغییرات مستمر در تکنولوژی ممکن است باعث ایستایی و مرگ تدریجی یک شرکت گردد. این شرکت واحد طراحی مهندسی و تحقیق و توسعه خود را در تجربه چندین ساله متمرکز نموده و تنوع طرح ها و تغییرات ایجاد شده در خطوط تولید و ماشین‌آلات موید و گواه بر این موضوع می‌باشد.
در صنعت، مهندسی ساخت در واقع پل ارتباطی واحد تحقیق و توسعه ( R&D ) و تولید می باشد که بایستی پیاده سازی، سازماندهی و با عزم راسخ مدیریت در شرکت صورت پذیرد.
بنگاههای صنعتی موفق آنهایی هستند که بتوانند بطور مستمر به تحقیق و تولید دانش بپردازند و آنرا در سراسر سازمان و مشتریان خود توزیع نمایند.
از ویژگی طراحی خطوط تولید و ماشین‌آلات این شرکت، رعایت اصول مهندسی بر اساس استانداردهای جهانی و استناد به آن، استحکام و مقاوم بودن در مقابل ارتعاشات، ظرافت و رنگ آمیزی بهینه، رعایت اصول بهداشتی طبق قوانین حاکم در سازمانهای ذیربط، مصرف ایده‌آل انرژی ، دسترسی و بهره برداری آسان، اتوماسیون موثر و استفاده از تکنولوژی برتر در ساخت می‌باشد.
امروزه واحدهای تحقیق و توسعه شرکتها به تنهایی نمی توانند نیازهای نوآورانه مشتریان را پاسخگو باشند و بایستی با ارتباط صحیح با شرکت‌های همکار مبدع هر تجهیز و یا خط تولید در سطح جهانی هدف اصلی را بر شکل گیری یک محصول خوب و با کیفیت و اساس نیاز جامعه پایه ریزی نمایند. علم و توسعه در انحصار هیچ شرکتی به تنهایی نبوده و یک محصول خوب بر اساس تفاهم ، کارشناسی و مسئولیت پذیری یک شرکت ارائه میگردد.
این شرکت قادر است خطوط تولید درخواست شده را کارشناسی کرده و پس از آن به نحو مطلوب ارائه دهد و این از ویژگی‌های متمایز شرکت شهاب گستر خاوران می‌باشد.


  • سازنده ماشین آلات کارخانجات خوراک دام و طیور آبزیان
فارسی